سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

90/3/26
5:24 ص

سلام

ابتدا میالد امام علی (ع) رو به تمام شیعیان و دوستداران اهل بیت تبریک میگم و امیدوارم هرکسی از دوستان که به سفر معنوی اعتکاف مشرف شده، حتی شده برای یک لحظه، مارو هم یاد کرده و دعا کنه....


  

90/2/25
12:48 ص

سلام

نمی دانم این داستان این اسفندیار خان چه داستانی است که یک مملکت را به این آسانی به هم ریخته است؟ با این رئیس جمهور چه کرده است که این انسانی که اینقدر ادعای ولایتمداری میکرد بعد از اینهمه مدت آن هم با شرط و شروط بر سر کار خود برگشته است. آین رابطه مرید و مرادی چیست که او را اغز ولایت هم باز دا=شته است. در این هوای پر آشوب که بر این سرزمین و بر تمام ممالک اسلامی حاکم گردیده است، چه باید کرد؟ در این فضایی که تمام کشورهای اسلامی منطقه در بیم و امید به سر میبرند و کشور خودمان تازه یکسال بود که از فتنه قبل انتخابات رها گردیده بود این فتنه به پا گشت. این شد که این بی بی سی فارسی که تا دیروز سایه به قول خودشان آق محمود را میزدند امروز به هواخواهی او برخواسته اند و میگویند که اگر کسی بخواهد در این کشور کار کند جلوی او را میگیرند. اینجاست که انسان یاد سخن اما و رهبرمان می افتد که گفت آنجا که دشمن از رفتارشما خوشنود شد بدانید آنجاست که دارید خطا میروید.

والسلام علی من اتبع  الهدی.......


  

پیام رسان

+ سلام به همگی... الان دوست خوبم محمد آقای عابدینی(سیب خیال) با توشه ای سرشار از معنویت همراه همسرش داره از سفر حج بر میگرده.....امیدوارم که هرچه زودتر سالم و سلامت برگردن کنارمون. انصافا که اینجا جاشون خالیه.


ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ